5 مدل پرینتر سه کاره با کیفیت بالا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 مدل پرینتر سه کاره با کیفیت بالا
نوشته شده در شنبه 25 آذر 1402
بازدید : 4338
نویسنده : خبرنامه

 ابتدا قبل از خرید یک چاپگر سه کاره خوب و آشنایی با ویژگی های چاپگر سه کاره. ما باید بدانیم چاپگر سه کاره به چه معناست. تعریفش را بخوانید. سپس به بررسی و معرفی 5 پرینتر پرفروش سه کاره در ایران می پردازیم. بنابراین، اگر قصد خرید یک چاپگر سه کاره را دارید، می توانید با خیال راحت بدون هیچ نگرانی خرید کنید.

چاپگر سه کاره به چه معناست؟

خوب، باید بدانیم که معنای چاپگر سه کاره این است که یک چاپگر می تواند برای افراد چاپ، اسکن و کپی کند. ویژگی مهم این است که پرینترهای چندکاره فضای کمتری را در محیط کار اشغال می کنند و کاربر را از خرید دستگاه های جداگانه بی نیاز می کند. نوع چاپگر سه کاره برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک بسیار مناسب است.

فناوری ها و نکاتی برای انتخاب چاپگر سه کاره چیست؟

اساساً چاپگرهایی با 3 نوع فناوری در بازار وجود دارد. پرینتر چند کاره را می توان با استفاده از فناوری های لیزری، جوهر افشان و ماتریس نقطه تولید کرد. بسته به نیاز خود می توانید از این دستگاه ها در منزل یا محل کار استفاده کنید. چاپگرهای جوهرافشان برای چاپ عکس و چاپگرهای لیزری برای چاپ متن استفاده می شوند و این کاربرد اصلی آنهاست.

قیمت پرینتر سه کاره چقدر است؟

قیمت چاپگر سه کاره به عوامل مختلفی بستگی دارد که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. اولاً، برندی که از آن خرید می‌کنید بسیار مهم است و بر قیمت چاپگر سه کاره تأثیر می‌گذارد. در ایران برندهای اچ پی سامسونگ، پاناسونیک، کانن، اپسون وجود دارند که مدل های مختلفی از چاپگرها را ارائه می دهند و هر برند قیمت متفاوتی دارد.

نکته دیگر انتخاب و قیمت چاپگر سه کاره این است که هر چه سرعت و کیفیت چاپ بالاتر باشد، قیمت این دستگاه بیشتر می شود. بسته به نیاز خود و قیمتی که در نظر می گیرید، می توانید از انواع چاپگرهای سه کاره موجود در ایران استفاده کنید.

دارای 5 پرینتر سه کاره باکیفیت

ما سعی کرده ایم 5 مدل را معرفی کنیم که در بازار ایران بیشترین فروش را دارند و کیفیت و قیمت مناسبی دارند. ابتدا ارزان ترین چاپگر را معرفی می کنیم.

1. چاپگر جوهرافشان سه کاره Canon PIXMA MG2540s قادر به چاپ عکس است.

مشخصات و قیمت چاپگر عکس Canon PIXMA MG2540s را بررسی کنید

چاپگر PIXMA MG2540 ساخت شرکت کانن است. این چاپگر سه کاره است و شباهت های زیادی با مدل قبلی خود دارد. این یک چاپگر سه کاره ارزان و با کیفیت است که علاوه بر چاپ، قابلیت اسکن و کپی را به کاربران ارائه می دهد. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این مدل پرینتر سه کاره مدل جوهرافشان بوده و کاربرد اصلی آن چاپ عکس می باشد.

خوب است بدانید که چاپ جوهر افشان عمدتاً برای چاپ عکس و فرم های گرافیکی استفاده می شود. بنابراین در زمان خرید توجه داشته باشید که به دنبال چه کاربر روت هستید. از آنجایی که این مدل چاپگر از کاغذهای مخصوص چاپ عکس پشتیبانی می کند، می توانید عکس هایی با کیفیت بالا دریافت کنید. از آنجایی که هدف اصلی این دستگاه چاپ عکس است، سرعت چاپ رنگی آن پایین است. بدیهی است که برای چاپ اسناد نیاز به خرید پرینترهای لیزری دارید. ظرفیت کاست های دستگاه تا 180 برگ می باشد. ایده کانن برای ایجاد محصولی مانند PIXMA MG2540، ایجاد دستگاهی برای کاربرانی است که هزینه کمتری می کنند و قصد چاپ زیاد با دستگاه را ندارند.

2. چاپگر لیزری سه کاره HP LaserJet Pro MFP M28a

این مدل از چاپگر سه کاره اچ پی ظاهری بسیار راحت و شیک دارد و مشخصات آن برای مصارف خانگی و محل کار مناسب است. ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر نیز 250 برگ است و گزینه تغذیه خودکار یا «ADF» را ندارد و باید چاپ دو طرفه را به صورت دستی انجام دهید. ظرفیت ماهانه "M28a" در حدود 5000 برگ ذکر شده است که انتخاب مناسبی برای کارهای اداری کم و کارهای تجاری است. بدنه پرینتر «LaserJet Pro MFP M28a» از پلاستیک تمام سفید ساخته شده و رنگ دیگری ندارد. پنلی از دکمه ها و صفحه نمایش تک رنگ LED نیز در سمت چپ و بالای دستگاه قرار گرفته است. این پنل دارای دکمه های تخت برای کنترل کپی، روشن کردن دستگاه، سیم کشی و ... می باشد.

همانطور که گفته شد چاپگرهای سه کاره لیزری برای چاپ عکس چندان مناسب نیستند و این مدل برای چاپ عکس سیاه و سفید چندان مناسب نیست اما از آنجایی که این مدل از نوع لیزری است برای چاپ اسناد متنی بسیار مناسب است. چاپگر "M28A" ظرفیت چاپ نامحدودی دارد که برای کسانی که می خواهند عکس و عکس چاپ کنند می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه از طریق درگاه "USB 2.0" به رایانه متصل می شود و اتصال بی سیم برای این چاپگر در دسترس نیست.

3. چاپگر لیزری سه کاره HP LaserJet Pro M28w3

اگر در ادارات دولتی کار می کنید یا کسب و کار خصوصی دارید، حتما به اهمیت داشتن یک چاپگر مناسب برای سه کار پی برده اید. بنابراین، ایجاد یک مدل چاپگر سه کاره برای سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی مهم است. یک چاپگر سه کاره HP می تواند نیازهای یک واحد تجاری را برآورده کند. این چاپگر می تواند 18 برگ در دقیقه چاپ کند و ظرفیت ماهانه 8000 برگ را دارد.

علاوه بر این دستگاه، دستگاه کپی، فکس و اسکنر نیز خواهید داشت. وضوح چاپ این دستگاه برابر با 600 dpi و کیفیت اسکن آن نیز برابر با 600 dpi می باشد. چاپگر چندکاره HP LaserJet Pro M28w دارای چاپ تک رنگ مشکی بوده و قابلیت چاپ دو طرفه را ندارد. برای چاپ دو طرفه باید کاغذ را بردارید و دوباره در دستگاه قرار دهید. این دستگاه پورت شبکه ندارد اما از طریق Wifi به اینترنت و شبکه متصل می شود. این چاپگر به دلیل اندازه کوچک برای محیط های اداری کوچک مناسب است.

4. چاپگر لیزری سه کاره HP LaserJet Pro MFP M130nw

چاپگر LaserJet Pro MFP M130nw با فناوری چاپ لیزری یکی از سه نوع چاپ است که برای استفاده خانگی یا اداری با کارهای کم و متوسط ​​توسعه یافته است. این دستگاه می تواند 22 صفحه در دقیقه با وضوح 600 x 600 dpi چاپ کند. چاپگر LaserJet Pro MFP M130nw قابلیت چاپ در دو طرف را ندارد و بر خلاف مدل MFP M130fn فاقد تغذیه خودکار است و امکان اسکن یا کپی به صورت دسته ای را ندارد. این محصول با توجه به کیفیت و سرعت چاپ با قیمت مناسب عرضه می شود. چاپگر لیزری LaserJet Pro MFP M130nw دارای اتصال بی سیم و اینترنت است.

چاپگر سه کاره HP LaserJet Pro MFP M130nw دارای پورت های USB و شبکه می باشد. با استفاده از پورت های شبکه می توانید این دستگاه ها را بین کاربران در محیط کار به اشتراک بگذارید. این محصول دارای اتصال بی سیم است و کاربران می توانند دستورات چاپ را حتی بدون اتصال کابلی از طریق تلفن همراه، تبلت و ... به چاپگر ارسال کنند. یکی از مزایای چاپگر لیزری M130nw اتصالات متنوع این دستگاه است. از طریق پورت شبکه یا اتصال بی سیم در دسترس است.

5. چاپگر لیزری سه کاره HP LaserJet Pro MFP M26nw.

اگر به دنبال چاپگر سه طرفه ای آوافرهنگ هستید که در سرعت های بالا عملکرد خوبی داشته باشد و دارای امکانات کامل با قیمتی مقرون به صرفه باشد، HP LaserJet Pro MFP M26nw یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و استفاده است. . این چاپگر هم برای مصارف اداری و هم خانگی مناسب است و قابلیت کپی و اسکن را دارد. با LaserJet Pro MFP M26nw می توانید دستگاه های مختلفی را از طریق Wi-Fi به آن متصل کنید تا به صورت بی سیم چاپ کنید.

چاپگر LaserJet Pro MFP M26nw طراحی زیبا را با عملکرد عالی ترکیب می کند. این تخت چاپگر مانند دیگر پرینترهای هم رده خود دارای ظرفیت 150 برگ است و به راحتی می تواند از عهده کارهای کوچک برآید. سرعت چاپ آن 18 برگ در دقیقه و وضوح چاپ 600 x 600 dpi است. این چاپگر می تواند تا 5000 برگ در ماه تولید کند. البته تعداد نسخه پیشنهادی 1000 برگ است. این دستگاه می تواند تا 99 صفحه را کپی کند و بزرگنمایی آن از 25 تا 400 درصد متغیر است. نوع اسکنر آن اسکنر مسطح و وضوح آن 1200 dpi می باشد

این مدل چاپگر لیزری اچ پی سه کاره از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است و می تواند تمامی نیازهای شما را در دفتری با حجم کاری متوسط ​​برآورده کند. ابعاد بسیار مناسبی دارد که می توانید آن را در هر جایی از دفتر و محل کار خود نگه دارید و از آن استفاده کنید. سرعت چاپ خوب و قابل قبول است. کیفیت متن چاپ شده عالی است و کیفیت چاپ اسناد گرافیکی مانند نمودار و پاورپوینت نیز خوب است. اتصال بی سیم به این معنی است که برای ارسال فایل ها نیازی به کامپیوتر و پرینت ندارید و با اتصال مستقیم به چاپگر از طریق اتصال بی سیم و ارسال اسناد مورد نظر می توان چاپ را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: